اینم کار دیگه ای از من ...
نوشته شده توسط : saeed shadman

 

 

 

اگه آموزش این کار رو میخواین توو بخش نظرات اعلام کنید ... 





:: بازدید از این مطلب : 830
|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 3 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
سهیل نصرتی در تاریخ : 1389/6/22/1 - - گفته است :
?

/weblog/file/img/m.jpg
سهیل نصرتی در تاریخ : 1389/6/20/6 - - گفته است :
نوشتی برای آموزش به ادامه مطلب بریم
اما ادامه ی مطلب رو من نمی بینم ...

/weblog/file/img/m.jpg
سهیل نصرتی در تاریخ : 1389/6/20/6 - - گفته است :
چطور می خوای این رو آموزش بدی ؟!

/weblog/file/img/m.jpg
سهیل نصرتی در تاریخ : 1389/6/20/6 - - گفته است :
سلام سعید جان
الآن چند دقیقه ای میشه که دارم طرح هاتو نگا می کنم...بی نظیرن!
مرسی واقعن...
و ممنون از این که اینارو در اختیار دیگران می ذاری.

تازگی دارم خودم 3دی یاد می گیرم.
اما واقعن برام سخته.
چون کلاس هم نرفتم .
می تونم سوال داشتم ازت بپرسم؟

خود برنامه 3دی رندر خوبی نداره. چرا؟
رندراتو با چی میگیری؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: